Wysyłka, Zwroty i Reklamacje

Wysyłka

Czas realizacji zamówień to zazwyczaj 3-4 dni robocze, jednak nie dłużej niż 7 dni roboczych gdy przedmioty wykonywane są na bieżąco: o wszystkim zawsze Was informuję mailowo.

Wszystkie paczki są starannie zapakowane, gotowe do obdarowania bliskiej osoby lub do sprawienia sobie samemu pięknego prezentu.

Tymczasowo dostępna jest tylko wysyłka Inpostem, jest to dla mnie najwygodniejsza forma zarówno dla nadawania jak i odbierania wysyłek, a dodatkowo paczki dość szybko docierają ( w dużej mierze są już na drugi dzień od nadania). Jeżeli z jakichś powodów wolelibyście wysyłkę w inny sposób- napiszecie!

Zwroty

Istnieje możliwość zwrotu zakupionych produktów w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od momentu odbioru wysyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie przedmiotu w stanie niepogorszonym od tego w jakim został odebrany wraz z załączonym dowodem zakupu. Nie ma możliwości zwrotu przedmiotów personalizowanych.

Przedmiot należy wysłać do paczkomatu lub tradycyjną przesyłką w ciągu 7 dni od zgłoszenia chęci zwrotu.

Adres zwrotów: Piotr Olejarczyk, Budziszyńska 26/11, 65-001 Zielona Góra

Paczkomat: ZGO04L, 725366161, hello@poley.pl

Koszt wysyłki zwrotu ponosi kupujący.

Po trzymaniu przedmiotu zwrot środków nastąpi w przeciągu 7 dni roboczych na rachunek wskazany w formularzu lub na konto z którego została dokonana płatność.

Aby dokonać zwrotu należy wypełnić poniższy formularz.

Reklamacje

W przypadku chęci złożenia reklamacji należy wypełnić poniższy formularz uwzględniając szczegółowy opis ewentualnej usterki. O rozpatrzeniu reklamacji zostaną Państwo poinformowani w osobnym mailu.

Adres zwrotów reklamacyjnych: Piotr Olejarczyk, Budziszyńska 26/11, 65-001 Zielona Góra

Paczkomat: ZGO04L, 725366161, hello@poley.pl

Formularz Zwrotu i Reklamacji